Fuskbyggarna

Usch vilket program. Jösses, stackars satar. Skulle gråta ihjäl mig om jag köpt ett modellhus och nån jäkel inte ens bygger klart!? Blä för fuskare säger jag!

Har en RIKTIG pedantbyggare inne på skithuset iaf! Han står där och gnider och putsar, kaklar och mäter, rådfrågar och kliar sig i pannan! Men fiiint som sjutton blir det. Så nöjd SÅ!
En roll som faktiskt passar mig ypperligt bra är att peka och tycka medans baby fixar och nickar! :P Så borde alla ha det :)

Byta ämne.
Har kommit hem mätt och belåten från födelsedagsbarnet! Vintra somna som en stock efter att ha varit vaken och latjat i FLERA timmar borta i ödesmarken GIMO. Gud, kvinna vilken tur att du hittat ett hus så nära MEJ :)
- Lyckost där! Haha.. Egenkär jag?? NÄE..


Nu ni, ska pemzan duka räkor och tända ljus! Lite vardagslyx är mycket uppsakattat!!!

Puss & hej.



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0