Fredag

Halli hallå!

Helgen är här igen. Trevligt värre!
Har konstruerat allt lite huller om buller idag... Like allways :P
Inväntar nu Johanna då det egentligen var meningen att jag skulle gå och leta upp en ledig dusch. Men jag får handskas med i kväll ist :)

Sen blir det antagligen en tripp till C i Tierp på eftermiddagen.
Just ja. Lär passa på att hurra och gratta mina morföräldrar som firar GULDBRÖLLOP idag! Nu har dom 50 år som gifta bakom sig <3 GULLIGT va?

FAAAN, Vad jag saknar One Tree Hill. När börjar det igen?? Kom och tänka på det nu när jag skrålar Daniel Merrywhater på spotify! Låter lite othígt tycker jag :))


Men eftersom jag inte verkar ha nåt mer vettigt att skriva om så får jag samla mina tankar och återkomma!


Höörs!


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0