Första April

Trots att det är skärTorsdag så är det faktiskt en av årets RoliGaste daGar. I love it! Och såklart är min sköna babe alltid lika kul att lura ;) Förra året var det dock inte så farligt då sa jag att han skulle hämta Jossan på fritids trots att jag redan gjort det (vilket även lärarna var med på) så han kom väl dit och vart en SMULA orolig när han fick kuta runt hela skolgården och leta efter ett borttappat barn.. Mohahahhah =D

Anyway, det är även min älskade morfars fölseda idag. Det gillas! Ska dit och gluffsa mat i olika sorter medans barn ska gå utklädda till "tanter" och tigga godis.. Finns ju inte så många hus och peoples att knacka dörr hos här på virsan.
Idag är jag dock väldigt glad att dom är så pass stora att dom kan gå och knacka dörr själv med tanke på att det SPÖREGNAR här! Ogillas...

Nej, nu ska jag ta min SÖÖÖWTA bebis och kliova ur den här sängen! The day has started.. Whit or whitout me.


Hörs!




Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0