CP ryck

Min dator beter sig mycket märkligt! Antar att jag virusfyllt den på något vis. Vi använder oss av MOZILLA men har även explorer. Använder det dock bara vid inloggning på försökringskassans hemsida då mozilla envisas om att inte vilja fungera.
Hur som. Under den tiden jag suttit här och bloggat (via mozilla) har det ploppat upp en hemskt otrevlig ruta ett x antal ggr. Där står att expoler är fyllt med viru TYP och så kommer en stor ruta upp där det visas filer och under varje står det (olika varje gång) men en röd text visar hur många trojaner varje "mapp" antagligen innehåller?? Men antar att det bara är nåt elakt sm vill att jag ska klicka upp den rutan! Samtidigt visas en procenträkanre i bakgrunden som tydligen rensar datorn samtidigt... Ni vet 0 - 100%  ????

Aja.. Kasta explorer i papperskorgen LR??

Stackars DATOOOOR!







Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0