Bloggis

Bloggtaaajm!



And musictime! = KÄRLEK :)

Alltså ni anar inte vilken lust jag har att blogga gärnet just nu men fantasinivån är lika med NOLL!
Skumma bananer. Får se hur detta slutar :P

Idag har jag iallafall tillbringat några timmar med min sockersöta vän! Har pratat, pratat och PRATAR i massor. like we allways do men det är så sjukt skönt att ha någon man känner att man verkligen kan säga ALLT till.
Nog för att jag redan har två sånna i mitt liv ( babe och sis ) Men en VÄN är aldirg fel. <3

Imorn tror jag bestämt att jag ska uppsöka min granne och låna hennes tvättmaskin ett slag? Inte min nyaste teheresgranne utan den stationärnavälabogrannen ;)
Nog för tvättstugor som man kan boka och allt där till men tacka fan för att vi har vårat hus! In ga störan grannar vägg i vägg, ingen hyra att slänga ut på nån annan. Egen tomt, egna val och UNDEBAR natur! kan inte bli bättre än här! Fint hus. PERFEKT miljö för barn och kanske världens bästa grannar? :P

Nej, nu ska jag fortsätta njuta av kex, ost, vindruvor och vin med MIN babe..

Men ni kan ju gotta er åt några VÄRLDSÖTIGA bilder!




Kan man vara något annat än världens stoltaste mamma?
Knappast :P


Trevlig helG


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0