BLÄ

Usch. Jag är helt sluuut idag! Diskussioner och tjafs äter upp min energi! Hatar sånt trasseltyg men sånt måste ske ibland! Finns inget viktigare än ärlighet trots vad det leder till för komplikationer. Ärlighet och öppenhet är ren respekt!

Men förhoppningsvis går jag mot det ljusare även om jag igår fick många kalla duschar över mig!? VARFÖR??
Jaja, det är som det är och jag har lovat mig själv att börja se mer framåt än bakåt och det är väl läge att göra det nu??

Min sol skiner iallafall och Vintra springer runt och jollrar i gåstolen <3 Lilleman är på dagis och tjejerna är skolan! Tror minsanna en långpromenad med hund och bebis skulle sitta fint!


Hööörs



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0