BAJS

ÅÅÅH, jäkla skit helvetes apa vad jag är nere just nu!!!!!!!!! GRRR vad jag hatar pengar! Jag och inkomst är ingen bra kombination helt enkelt! Hatar pengar, dom ger mig bara ångest! Har en kännsla av att om jag skulle vinna en större summa pnegar skulle jag ge bort nästan allt till mina barn.. Man blir helt enkelt varken lyckligare eller smartare av skiten!

DEPPIG!

Kanske inte bara beror på pengar och jag vet.. Jag ska inte gå och tänka på det för det löser FAN ingenting men ibland lyssnar jag inte så bra på mig själv!!





Kommentarer
Postat av: sandra

jag hatar skiten ocksååå!

varför kan itne alla få lika myyycket?

2010-04-07 @ 18:21:16
URL: http://snowfell.blogg.se/
Postat av: Anonym

pengar suger.... de är helt sjukt hur pengar kan få en att må så jävla dåligt !!!! de värsta som finns är ju att betala räkningar :(

2010-04-07 @ 18:50:55
URL: http://alexandranyberg.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0