WOOAA!

Bebis har näst intill skrämt livet ur mig/oss ikväll!! Sluta med det plutten!
Kom hem ca 20.30 från ett föräldramöte på skolan. Hade sådan j*kla foglossning att jag i princip ramla ner i soffan när jag kom hem! Inte undra på kanske efter att ha suttit över 2 timmar på en hård och på tok för liten stol!
Hur som helst dröjde det inte länge förrän förvärkarna började tränga sig på (helt utan lov) och dessutom blev riktigt täta och smärtsamma. Väntade på att vattnet skulle gå!!
Men jag tvingade mig ur soffan när det vart som värst för att röra mig lite och det tycktes hjälpa! och det tackar vi för! Jag och din pappa tackar för att du väljer att stanna ett tag till!!

Nu sitter vi och försöker komma över traumat med massa goda rostade mackor och en stor kopp te! *MMmums

Kramis

Kommentarer
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

Oj, oj, tur att det gick bra! Hade själv värsta förvärken redan för någon vecka sedan och tänkte att shit pommefritt, men de gick över som tur va.

2009-09-24 @ 01:24:11
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Emelie

Pigg? Ja,men de måste jag hålla med om att jag är. Mår toppen. Har ju fått en sånn snäll dotter som mesta dels tillbringar dagarna med att sova. =) Än så länge iaf. =)

Läskit att du har börjat att få värkar redan nu. Hoppas de ger med sej och du inte föder allt för tidigt.

Kram kram

2009-09-24 @ 12:55:02
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0