Nytt kök på G



Lördag!
Dagen började med att bebis väckte mig ca kl 07:30. Det börjar nästan kännas som att hon per automatik vaknar den tiden?! Man behöver i princip inte kolla på klockan utan att veta hur mycket den är. *Lillen
Precis som att jag går på toaletten ca kl 01.00 och 04:00 (minst) varje natt * skumma bananer va?!
Men vi låg kvar länge i sängen, jag och älsklng, kram morgon på allra högsta grad. Då vet man att det är helg!
När man får ligga bredvid sin pojke utan att behöva bli väckt av klockor eller stressade personer i allmänhet! *
I Love It..

Oh,
vet ni?? Vi tog hem vagnen från svärmor idag *KÄRLEK*. Den har stått där i hennes uthus en tid. Men nu står den här, mjuk och skön och väntar på Skrutt. Har dock beställt ny lift/insats till den eftersom den tillhörande var totalt borta?? Hur, var & varför??
Jaja, nu är den nya på väg * Skönt.
Vi väntar även på den nybeställda sängmobilen som kommer göra susen på sötsängen. *Blir sååå bra ska ni se!

Jo, Vi åkte även till kakeloasen idag och kolla ut nytt köksgolv. Det resulterade i ett helskönt "gråaktigt" kakel med glansig yta i modell större som kommer få styra över resterande köksrustning. Dvs tapeter och sånt!! Men vi är inne på "Murtapet" Skulle väl kunna vara nåt? Svar ja, absolut. Blir skitbra! Blir nog bra hur-som-haver, bara det sker en förändring!!



Nu är det dags att rota fram lite Lördagssmask!
Ha det så mysigt ikväll vänner!!
Kram på er!



Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0