Uppföljning.

Ikväll ska jag ta emot min lillebror som kommer från mamma. Han skall vara hos pappa i veckan men saker kan ske så drastiskt!
Fan, för er djävulska människor som utsätter andra för sådant våld bara för få tag på 800 kr.
Nu kan en nioårig pojke inte åka hem. Han kan inte möta sin far som är sönderslagen och helt förstörd.


Detta är somsagt mina åsikter men också min blogg.. Ska ju fösöka vara försiktig när det gäller att kritisera andra än mig själv!!
 
Men jag kan ju fortsätta spy lite galla när jag redan börja??t!!
 Fan, vad ont det kan göra att vara gravid!! Har en värkande, ihållande känsla från övre delen av magen till mitten på ryggen. Har en molande värk i nedre delan av ryggen och en stark, buffande bebis i magen.
Så nu halvligger jag i soffan med datorn i knäet, halvöppna ögon och en konstig känsla av bakfullhet!* Det var ju inte igår!
Halvligger dock till en svag doft av skiiiit. Babe och lilleman håller nämligen på att tömma brunnen. Jag gick faktiskt ut och berömde dom som klarar av att i princip stå med näsan i all skit! 
 Själv sprang jag omkring och letade bajs i hela huset innan jag konstaterat vad som var orsaken!


Nej, hur jag skrivit fan två gånger och talat om bajs vilket blir en trist utvärdering av inlägget i helhet så jag klappar igen kontoret för ett slag och roar barnen istället.
Adjöken.




Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0