Uppdaterad!





Såg nyss nyaste avsnittet av One tree hill! Kär och tillfredställd igen med andra ord!
Lite annorlunda avsnitt än tidigare dock men nog så bra att hjärntvätta hjärnan som min sambo skulle uttrycka det.. *Puss babe!

Det
är åter en solig dag! Känns helt fantastiskt att kunna kliva upp och kila rätt ut på altanen barfota och känna solen strålar mot ansiktet!
Något annat bra var att de ringde från föräkringskassan och meddelade att allt var grönt för min del. Havandeskapspenningen är på G. Otroligt skönt måste jag säga! Det är ju inte bara LITE krångligt att ha med dom och göra!!
Så ett tips till alla som just blivit gravida!: Skicka in papper och ansk så fort ultraljudet är klart!! Man hinner liksom knappt ändå! Kanske är därför man är gravid i nio månader??
Något kanske inte alls lika trevligt är att det inatt var min hittills värsta natt! Det är så otroligt svårt att sova nu & att överhuvudtaget kunna ligga i sängen. Sov väl några timmar i natt men tillbrinagde nog så många fler i den.
Men som sagt inte så långt kvar nu och ledigheten följer mig troget!

Nu ska jag bege mig med mitt ego på en välbehövlig promenad! Även om smärtan ligger tätt inpå så ska några steg tas! Känns som man fightas mot sig själv! Nu ska du få smärtdjävul!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, har du sett nyaste avsnittet av One tree hill? Finns de att tanka hem? Älskar den serien.. Sååå bra..

Nej, jag har inte fått nån bebis än. Suck.. Men jag kanske blir igångsatt i morgon. Hoppas de.. Vill ju bli mamma nu.. Så du drömmer att du får en pojk. =) Spännande. Tror du att de är en sann drömm då? =) Kram

2009-09-17 @ 18:36:15
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: sussie

älskar den serien!!!

2009-09-17 @ 19:03:25
Postat av: E

svar. JA! den är berondeframkallande!! Finns att ladda hem :) puss

2009-09-18 @ 13:44:57

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0