Underbara pojkar!

Sitter just nu hos min far, tillika barnens morfar!
Myran och lilleman har fått nya cyklar av honom *Bästa morfar! Så lillen har med andra ord fullt upp att lära sig cykla utan stödhjul men han är verkligen skitduktig! Babe springer bakom eftersom jag mer eller mindre är smidig som ett kylskåp nu mera [gammalt, jag vet]

Det stundar bio ikväll för mig och babe! Flickan som lekte med elden! Har förstått att den ska vara braaaw! :D
 Meeeen, då missar vi ju veckans avsnitt av ensam mamma söker! *Damn.
Vet inte varför jag fastnat så hemskt för de i år men det är väl för mig en "Höst&Söndags stämpel"?

Nu hörni stundar sällskap!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

den är verkligen BRA. kraaaam

2009-09-20 @ 23:31:03

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0