??Tradera.se??

Provade på att köpa en ligginsats till vagnen på tradera men nja. Ska man ha sånna "större" grejer är det nog ättre att köpa dom nya! Dne var jätte fin och hel men full av katthår.. Inget som säljaren såklart skrev om! Nu har ju vi också en kisse men nej tack till att den skall sova i vagnen..

Över till någe roligare så har vi varit hos barnmorskan idag igen jag och babe. Allt var bra.. Så klart! Tom blodtrycket hade stigit något och låg nu på 110/74 *wiie
Sf måttet låg på 32 cm och bebis sparka så fort mikrofonen skulle vidröra magen.
Men tacka för det! En iskall pryl som trycks upp mot halva ryggen får väl en att vakna till?!





 

Blir ett kort inlägg. Känner att det varken finns fantasi eller energi till att skriva nå vettigt just nu :)
Missa inte idol och lyxfällan ikväll! Det gör inte vi!

Dippen står på kylnng redo att tryckas in i våra munnar!!! *Yummi

Pussar


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, men visst ja. Jag har pratat med så många blivande mammmor genom bloggarna så jag minns inte vad alla väntar. Men ni väntade också en flicka. Så va de ja.

Jag hoppas verkligen att jag blir de. Har packat klart allt nu. Allt står redo på köksgolvet nu. Så jag hoppas jag kommer hem med en liten bebis nästa gång jag kliver in genom våra dörrar. =)

2009-09-17 @ 19:23:19
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0