Torsdag




God kväll vänner!
Det känns dock som kvällen kom lite tätt på dagen. Klev nämligen ur sängen kl 12 idag! *Galning
Men som jag sa till min vän M, Även om jag ligger 12 timmar i sängen så sover jag nog bara 6 av dom! Är det inte toalett besök så är det en tung mage som kanppt går att röra på.
Man ligger där som en stel klump med täcken och kuddar mellan ben och under armar för att det åtminstone ska kännas någorlunda. Just nu är det alltså ca ett år innan jag får sova ut igen?! Woaa!! Så med andra ord är det lika bra att jag ligger i sängen så länge som möjligt nu!!?




Förutom att ha haft besök av M så har jag även städat ur bilen. *Gud, så skönt det är när det är klart! Den luktar så gott och glänser så fint! Beröm till mig!
Har även vart och inhandlat diverse prylar som behövdes till middagen men glömde såklart det viktigaste, KAFFE! Men det var väl inte oväntat? Skulle jag åka till affären för att handla mjölk så skulle det finnas en stor chans att jag kom hem med shampoo istället.

Nej, nu ska det slötittas på unga mödrar. Sen idol ikväll såklart! Och till det blir det fruktsallad och kesella!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sanna

det där med att sova dåligt känner jag igen. Fyfan vad ont jag har dessutom när jag vaknar efter någon timmes sömn. Det knakar och knäcker i mig så fort jag kliver upp sen :P

2009-09-10 @ 20:25:57
URL: http://saos.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0