Till hjärtegull idag!



Vaknade helt varm imorse. Konstigt, näe.. Låg under två täcken och solen lös rakt in på mig. *Piiu
 Bökade mig upp till sittande position och kollade helt ovetande på klockan. Hade en liten gissning på 10 men icke!! 11:50 visade den. *Heja

 Jag roffa åt mig några rena kläder och började traska mot trappan. Som jag halka i!! *DubbelFan
 
Har ju inte bara mig själv att tänka på nu så varför bli förvånad?!
Det gick ju bra såklart. Hann få tag i räcket så det var bara fötterna som fick lida.. *Aoo
Fick ett stort hål i strumpan och ett sår på lillfingret.
 Men vi nämner INTE att det är halkskydd i trappen!


Idag ska jag och lilleman besöka syrran innan flickorna skall hämtas! Blir ju som sagt inte allt för ofta som man ser henne live längre!! Men snälla, ge henne ett körkort snart så hon kan komma och fördriva sina enasamdagar i mitt hem snaaaart! *Lite galen.se


Vill ut och gå!! Älskar att promenera i det fina höstvädret! Får slita med lillsyrran på en sväng tror jag bestämt!

Sköt om er sötnosar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var försiktig med magen gumman

2009-09-15 @ 19:30:18
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

svar ja det hoppas jag med ^^ tack så mycket! ha det gott!

2009-09-15 @ 22:04:00
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: sis

bästa vädret ju :)

"kolla vilken tjock rumpa hon har!"

<3

2009-09-15 @ 23:14:38
Postat av: Madeleine

Hej!! sorry att jag inte har svarat på din kommentar!!

Robin är hänig, sen jobbar jag i helgen..

Men nästa vecka kanske!!



Hoppas allt är bra!!



Puss

2009-09-16 @ 13:00:14
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0