SuperSöndag!






Storebror pussar lillasyster!



I väntans tider är allting spännande. Iallafall om man är 4 år! Lilleman har väntat sååå länge på bebis! Inte känns det logiskt att tala om för honom att snart, om bara 7 veckor ungefär skall bebisen komma ut. 7 veckor är ju mer en evighet när man är liten. Hans egna uppfattning från sin tid i magen var ju; Jag låg bara i din mage ett litet tag. Sen gådde jag ur den på eftermiddan! *Okej sötast!
 Storasyster kör med, citat; Mamma är rätt tjock så bebisen kommer väl snart!?


Idag har jag tagit all min energi till fånga, poppat Takidas nya och sprungit runt med dammsugare och skurhink i hela huset och resultatet?? *Ja, strålnade OC!
 
Men nu har jag slagit lillröven (skulle jag vilja kunna säga) till ro i soffan och aggerar kaffetunna. Och det är sånt där kaffe man sluka i mängder! Älskling har lyckats lite extra idag :o) *Mmmh..

 Barnen är ute i det nästan lite kalla vädret. Höstskönt facktiskt! Känns att lungorna fylls med friskluft när man kliver utanför dörren. *Härligt
Vilket ledde till kofta & sjal på och kaffestund på altanen!


Ikväll blir det middag hos mormor. Hur skönt blir inte det då?? Jag personligen, tokälskar hennes mat. Kan äta flera timmar i sträck när jag är där. Har antagligen en extra matsäck enbart för besök hos henne. Men visst mste det vara så? Att det finns något utryck i stil med *Mormors köttbullar eller mormors pannkakor.?! Men jag kör med mormors mat!

Nu ska jag se till att barnen får lite rena och sjyssta clothes på sig!

Ha en underbar dag hörrni!
 


Kommentarer
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

Haha barn är så härliga! ;)

2009-09-13 @ 18:34:00
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Anonym

nämen vilken söt pojke. barn är verkligen roliga ibland!

2009-09-14 @ 12:38:28

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0