Smärta!

Natten till idag vart en nära anhörig till mig brutalt "misshandlad" och utsatt för våld och rån efter att ha haft en trevlig kväll i Uppsala. Han hittades tidigt imorse "medvetslös" i ett dike och fördes då till akutmottagningen på Akademiska sjukhuset! Där han ännu vårdas!


Jag som var så glad för din skull, att du skulle ut och ha skoj med en av dina bästa vänner (enligt mig:))
Kvällen slutade inte alls som du ville.
En sak alla!! Ta ALDRIG svart taxi! Det är lätt att säga och det låter självklart men man gör det likförbannat ändå! Tom jag har gjort de misstaget men det kommer aldrig att upprepas efter detta!


 Älskade, underbara du, tänker så oerhört mycket på dig och hoppas du kvicknar till snart!
All min återstående kraft till dig!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen fy så henskt! Hoppas dom sätter dit förövrarna och att han återkämtar sig snart!

2009-09-30 @ 12:23:12

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0