Sköning

Från http://msn.se




Men
hur skön är inte hon då??  Ögonen låstes en skum stund medans leendet började att växa! Härligt.


Över till något helt annat så fungerar min bebis som dator/databord just nu. Eller rättare sagt magen kanske??
Laptopen är hur som helst placerad i alldeles ypperlig lagom höjd för slappsurfning!! Sen att den håller på att flyga ner titt som tätt på grund av alla kickar den får ta emot är en annan sak!
Har tänkt lite allmänt på bebisar igen och kom fram till att alla som föds idag får personnumret 090909 sött!


Funkar annars bra för mig att fördriva mina "mammadagar". (om ni undrar?) Har ju bloggen liksom ;o) ...
Och, jag hatar att säga det men facebook. Håller mig ständigt uppdaterad om hur alla har det nu när jag själv befinner mig mitt ute i skogen. But I love it..
Sen behöver inte jag fördriva mina (åtminstone) eftermiddagar ensam.
Tvärtom, har hela huset fyllt av sköningar! Tacka för det säger jag!

Nej, nu över till sängläge!


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0