Saltbrist eller bara mongolid??

Min söta men nog så galna sambo har fått en ny fix ide´
Han slickar på mig precis som om jag vore en saltsten eller nå!! Vad har jag gjort för att förtjäna detta???

Okej, vi lämnar det innan ni måste kräkas..


Det var liksom meningen att jag skulle designa bloggen idag men fasen vad läskigt det känns!! Måste bli en totsltrnovering eftersom jag valt fel stilmall från början! *Järnspikar!
Men har man inte assistenter till sånt?? Jag har i allafall anlitat Sanna att fixa en sjysst header. She´ll make it! I know it! Ni ska slippa se den trista "snoroutfitsidan" snart...
Men imorn hörni. Ska börja förberada mig liiite bara...

Kram & Go´natt!

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: sis

ja, blir bra :) de kommer mellan 9 och halv tio :) puuss <3

2009-09-22 @ 21:33:00
Postat av: Anonym

svar. ja men dom e galna :)

2009-09-22 @ 22:18:43

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0