Ryggont men Fredag!



Sitter och slöar i min sambos tröja. Gud, vad jag älskar att ha en HEL till garderob att gå och glutta i :) hela morgonen går ut på att välja kläder. *Härligt.

Man har ju liksom en "tjockisgarderob" för tillfället utöver den vanliga. Men ändå står man dår nu i 8:e månaden och har likförbannat bara hunnit igenom halva! Vad ska man med alla mammakläder till?? Går ju ändå bara runt i legins, klänningar och babes myskläder :)


Vakna med ryggont imorse. Låg och led mellan kl 06:30 och 10:00 innan jag lyckades få någon timmes till sömn! Smärtan ökar för varje dag! Vill inte gå och lägga mig om kvällarna längre. svårt att hålla tillbaka tårarna när man ligger sömnlös med smärtan om nätterna.
Nu får ni gå fort veckorna!! *Snäääälla.


Nej, nu ska jag göra mig och barnen i ordning för en tripp till affären! Här ska fredagsshoppas!! Kommer alltså bara bli massa gott och onyttigt :/ * Mums

 

Kram och trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: Vickan

Underbart kul att följa graviditeten. Tack för en bra blogg!! see uu <3

2009-09-18 @ 13:42:39
Postat av: E

Svar.

Tack, vad kul att du hittat mig :)

2009-09-18 @ 13:43:42
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

Synd att min sambo är så jädrans liten och nätt ;) jag kan inte sno hans kläder. haha.



inge roligt när man inte kan sova. för mig beror det visserligen på envis hosta, men jag somnade typ inte förrens klockan åtta imorse. galet! å självklart ska bebis hålla på sparka en galen när man försöker somna också. Nej hoppas du slipper ha så ont framöver och att tiden går snabbt! kram

2009-09-18 @ 14:35:24
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Anonym

söta du

2009-09-18 @ 16:28:21

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0