Oh, dålig mor!


Min son frågade nyss mig om hans elmoppe laddat klart!
- japp, svarade jag lite to soon!
När jag reste mig kom min hjärna fram till att nej, orkar inte inte lyssna på det ljudet just precis nu!
-
Nej gubben, den har inte riktigt laddats kalrt än!
Fyyyyyy mamma! Men han sa inget utan gick och ritade lite istället! Verkade alltså INTE lida av mitt beslut!


Okej men..




Är det meningen att nailsen ska se ut så här när man klappar på bebben??
 Näe, du kan väll ta på mig med lite stil morsan!? (hallå liksom?)
Japp, det kan jag. Jag kan gärna köpa lite nya nagelleck! Tack bebis!

Hon kommer alltid med så bra idér! Som att mamma behöver glass, godis, nya kläder, lugn&ro eller lite snygga naglar!

Perfect!

 

Dags att besöka http://eleven.se med andra ord!

Trevlig helg hjärtan!

 


Kommentarer
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

Hihi, jag köpte två jättefina nagellack igår :)



svar jamen precis! görs idag då ? kram kram

2009-09-26 @ 16:52:32
URL: http://saos.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0