Kväll

Mörkret har lagt sig och klockan visar 22:17.

Vi går mot vintern med stormsteg!! Det står väl inte på förrän julen står och knackar på dörren?!  Omständigheterna känns rätt okej med tanke på vad som finns i min mage! Kommer ha en supervinter! Dock en någorlunda trött och för oss "dimmig" vinter men oj, vad vi ska få njuta också! Var vinter när du blev till och vinter när du föds! Förhoppningsvis inte "vintirg vinter" utan bara höstig och vacker!
Men vad det än blir för väder i vinter så kommer du göra den vacker!


Var ute med familjen på kvällen. Alla var med och hjälpte babe som bygger ett litet hus åt barnen. Han är så händig min karl!! Så skönt att leva med någon som i princip kan allt!! Och bra gör han det också!!Nogskrytet om han va?!

Barnen var jätte duktiga. Våra barn är duktiga! Dom hjälper till mer än dom behöver och gör det frivilligt! *Änglar!'


Jag ska snart greppa korsordstidningen och gå upp och lägg mig bredvid babe!
Ligga och snusa lite på hans nacke och lyssna på hans djupa andetag.

Jag börjar bli trött, trots sovmorgonen så känns det att kroppen arbetar mer än den brukar!
Så god natt alla läsare!


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0