Kväääll!!

Ensam mamma söker står på vänt!!

Först måste dippen kirras och tillbehören* Nammi
Och ikväll hörrni. Filmtips!! Slå på 4:an kl 21 Kommisarien och havet!! Ni måste titta. Böckerna är kanon och om man får skryta?, så är det mina söta kusiners moster som skrivit böckerna!

Min personliga favorit!!


Middagen hos mormor var kanon btw.
Fläskfilégryta med massa grillade rötter & äppelpaj med grädde till efterrätt!! *Munnen njöt kan jag säga!! (Precis som att jag förväntat mig något annat!?) *Näe..


Hallå!?!
Min tv har just svalt en kyckling eller nåt. De låter så iallafall. Läskigt va??!! Har aldrig hört på maken tidigare..
Nej, nu slutade det igen.. Kom inte tillbaka tack!
Kram på er hjärtan!

 

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0