Idol 2009

The show goes on! *Underbart!

 



Mariette, om inte hur bra som helst kanske?!

Ikväll fortsätter det och då skall även ungarna bus få se. Går ju en aning sent i med tanke på att på att småfolket går upp kl 6 om morgnarna för att hinna till plugget :o) Men imorn hägrar sovmorgon!! *Mys


Var nyss och inhandlade allt till kvällens meny som består av toast med tzatsiki till förrätt och moussaka till huvudrätt. Ikväll ska det även serveras kräftor som just nu tinas i kylen.. Gud vad gott det är att äta hörrni?! Eller hur? Jag längtar hela dagarna efter middagen! *Love it

Nej, nu skall det till att förbereda!!
 Trevlig helg vänner!!

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men visst va hon grymm? Helt klart min favorit. Sånn jäkla bra röst. =)

Hur är de med dej då?

Själv har jag börjat få lite små värkar som kommer lite då och då. Men inge mer än så. Men jag hoppas jag slipper gå över tiden iaf.

Har bara 4 dagar till BF nu. Spännande.. Längtar såå..

2009-09-11 @ 17:11:13
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: Sanna

svar ja för har du fått artros då har jag också fått det isåfall ;) haha.



Hoppas allt är bra med er, ha en trevlig helg och hälsa Andreas! :)

2009-09-11 @ 22:53:33
URL: http://saos.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0