Hörselkontroll = OK!

Var på bvc med lilleman idag för att utföra en hörselkontroll som var helt okej! Han hörde precis som han skulle lillpojken!

Var innan kontrollen på besök hos M där lillen överöstes av godis och jag fick lite gott sällskap :)

Har även hunnit med syster idag, vi kollade in informatioen till den kommande Winnerbäck konserten som går av stapeln i December på Läkerol i Gävle -----> http://ticnet.se

Just nu strömmar musiken från hans nysläppta platta ur högtalarna och jag förstår att ni undrar om den är bra och jag kan lätta era hjärtan med att svara, JA, såklart att den är bra! Fastnat för alla hittills igenom lyssnade låtar. Nu ska alltså min hjärna utsättas för mer plaering av utrymme för att lägga dessa nya texter på minnet! * Men det löser den!

Lite bilder kanske??









Bild 1; Jätte fint foto från våran superba utflyckt!
Bild 2; Myran
Bild 3; Sockor till bebis från morfar Lennart!
Bild 4; Resultatet av det ommålade vardagsrumsbordet (efter ca 3 gångers slipning, målning och lackning)

Pussar!



Kommentarer
Postat av: sandra

haha, han är snäll han, morfar :D

2009-09-21 @ 18:23:44
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0