Helgen

Helgen börjar nu gå mot sitt slut och med det menas att det just nu är Söndagskväll.
I love them!

Särskilt nu. Nu när hösten sakta men säkert närmar sig så älskar jag att krypa ner under täcket i soffan med en kopp te i handen och få njuta av alla levande ljus i mörkret. Mmh.
Ännu mera är höstkvällarna mer mysiga nu när vi kan tända brasa i öppna spisen och få känna doften och höra spraket ifrån den.



Men helgen vi spenderat i Gävle är nu över!
En underbart mysig helg fylld med god mat, shopping, bastu&bad, mingel i baren, bio och massor med kel.
Välbehövligt och tacksamt!

Imorgon jobbar jag mitt sista pass! Min kropp orkar verkligen inte mer nu!
Hade sån smärtsam foglossning i natt att jag inte sov många timmar! När den väl släppt så börjar magkatarr och sendrag i varenda kroppsdel.
Har även haft ryggvärk och sammandragningar under dagen så när man väl kommer hem så är man inte kapabel till allt som det borde tas i tur med. Sucka*

Nej, blir lugn och ro för min del nu tills lillen kommer ut.

Kommentarer
Postat av: sis

mysigt då!

vilken bio? :)

2009-09-07 @ 09:19:22
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0