Gruuus

Har i princip grus i ögonen vid det här laget!! Så där försvann alltså min energi! Tack för att du höll dig nästan en hel dag! Men vad kan man kräva av sig själv egentligen? *Hm, till och med för svår för mig själv att svara på!


Hur som haver så har vi iallafall återvänt oskadda,mätta och belåtna från skogen! Vi sysselsatte väl oss med diverse vanliga familjesysslor som att exempelvis kasta kottar på varandra, grilla korv, gå i höggräs, tälja barkbåtar och prova tugga "kåda"! En heldag med andra ord!!

Nu befinenr jag mig ensam inomhus och försöker hålla upp ögonen medan de andra fortsätter med koj/lekstugeprojektet
Nej, nu ska jag kuckilura vidare på renoveringen av Myran & Jossans rum.
Farvälkyss



Kommentarer
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

Kasta kottar lätt spännande :P

2009-09-20 @ 13:36:26
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

och jo just de, har för mig att du skrev något om att ni skulle upp till dorotea den 1/10? ifall vi åker upp blir det nog den helgen, men vi har inte bestämt oss ännu. :D

2009-09-20 @ 13:37:15
URL: http://saos.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0