Energi tror jag bestämt?!

Eller kanske något överdrivet men sovit har jag iallafall! *Helt otroligt, vart hela 7 timmar sammanlagt. Låg vaken någon timme dock imorse och funderade på allt mella himmel och jord *Som vanligt! Funderade åter igen på lösningen med väggar och tror jag har en relativt smart och (tro det eller ej) praktisk ide´. Tål appsilut att tänkas på hörni!


Vad gör ni idag!
Vi njuter av väder och ledighet! Skall på eftermiddagen ta en promenad i skogen (hela familjen) och grilla lite korv. Höstsysslor* Gilla

Igår försatte vi oss i pysseltagen :) Dekorera två stora blomlådor och två "balkonglådor" (Som förvisso sitter på altanen) med diverse höstblommor och grankvistar *Höstigt om nåt va?!
Låt vädret stanna till typ mars nästa år, så kan vårvärmen ta över på en gång!!


Tror minsann att jag får jag får säga GRATTIS Emelie http://emelieandreasson.blogg.se som väntade bebis men fick åka in till förlossningen igår!! WEEOO i så fall! Gud så avis jag bliiiir.

På väg hem...









 

Nu ska vi avnjuta höstvädret!!

Kramar


Kommentarer
Postat av: sis

men sötaste björn-dräkten då! <3

2009-09-19 @ 12:44:54
URL: http://snowfell.blogg.se/
Postat av: Anonym

skönt att du får sova lite :) kan behövas innan barnet kommer ;)

2009-09-19 @ 15:56:26

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0