Efter Tio

Programmet har åter igen startat på kanal 4. Jag brukar slötitta varje morgon som jag har möjlighet (vilket numera är typ ALLTID)
 Imorse handlade programmet om den nya filmen Prinsessa som just nu är bioaktuell. Och dom fick mig såklart att fastna. Emelie kommer att se den. Men hade det inte vart för just den informationen och inblicken som jag fick imorse så hade jag nog inte varit lika imponerad?! *Skumt 
 
Men så fort man får veta lite olika detaljer från saker och ting "runt" filmen så känns det som att man måste se den för att få någon egen slags "slutuppfattning" ?!? Bhoihuylpllpppipi
 Ja, vart lite mycket och konstigt snack och förklaring (försök till förkalringar) nu men jag hopps att ni är med på noterna?!

 




Måndagen då? Ny vecka är alltså i full gång. *Härligt eller? Vad gör ni??
 För min del har det vart en lugn start som vanilgt. Jösses, vad skönt det är att få gå hemma och bara pyssla om allt i sin egen takt. Man hinner inte ledsna eller lida av tristess i ett stort (mellanstort?) hus! Finns alltid saker att göra. Snart dags för att ta tag i renoveringnen igen. Inte för att vi på något sätt lagt ner den men kanske låtit det vila en aning! *Skärpning nu...
Meeeeen motivationen finns här, helt klart! Även om allt tar en liten smula LÄNGRE tid just nu. Om det går över huvud taget?!


Följ min blogg med bloglovin

Nej, nu ska här tas en promenad!!
 Sköt om er!
och ni, vi hörs igen

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste va en skithärlig film!!

kram

2009-09-14 @ 12:37:02
Postat av: Susanne

Tack!

Roligt att du tittade in hos mig-



Kramen

2009-09-14 @ 13:26:04
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: sis

puss påre! <3

2009-09-14 @ 19:56:26
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0