Blekast!


Spöke? Jag vet!
 Men ligga på rygg i något hårt solarium är något varken jag eller min kropp klarar av just nu!
Kommer bejbis också vara lika blek tro?? Då råder det iallafall inga tvivel på att det är jag som är den biologiska mamman! Blir en aning osäker ibland då hon inte alls verkar vara som jag!
Mycket mer energisk och galen!


Var ju meningen att jag skulle hinna göra massa nytta idag! Men tiden liksom gömde sig!
Fastnade framför senaste One tree hill avsnittet, Var till sjukhuset med lilleman för att kolla upp hans "kisseri",
plocka upp flickorna, tog en fika hos svärmor, åkte hem och lagade middag, bakade och fick besök.. Sitter här än vid kaffemuggarna och latar mig!
Och nu är liksom jag alldeles för trött för att göra något mer!
Meeeen, det blir betydligt mer att göra imorn! Har ju en stundande Lapplands resa som bär av i övermorgon! *Jajx


Nu äre idoltajm!
Pussar



Kommentarer
Postat av: Anna

Söta du. I miss you

2009-09-29 @ 22:39:32

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0