Choklad



Igår förmiddag ringde telefonen och när jag vsrsade så fanns i andra änden någon från Hemköp i Tierp. Hon talade om att Tyra vunnit på en chokaldtävling..
 Det tog ju ett tag innan jag kopplade men jag har väl stått och fyllt i någon kupong för en tid sedan och skrev såklart hennes namn istället för mitt..

 Nu har hon somsagt 2 kg choklad i skafferiet :) Man ska väl ha turen att bli dragen någon gång??


Blä.
Jag har ont i magen just nu! Go to hell pain. Eller nja, inte ordagrant. Är ju bebis som förstör allt på min insida. Renovering pågår! Känns det som iallafall. Precis som att lillen bestämt sig för att töja ut magen i högsta hastighet. Men förhoppningsvis går de här sista 2 månaderan rätt fort så jag slipper lida ihjäl mig! Idag är det exakt 2 månader kvar till bf! Njuter av varje morgon jag vaknar och vet att det gått ännu en dag!


Imorn hörrni!










Myyys hela helgen!

Du och jag älskling!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ska ni bo på Clarion hotell Winn i Gävle?

Där jobbar jag. =)

Kände igen bilderna. Hoppas ni får en trevlig vistelse.

Kram kram

2009-09-03 @ 21:50:53
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Svar. Ja, där ska vi bo :) Vilket sammanträffande! Kram kram

2009-09-03 @ 22:21:21

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0