Avesta



Måste ju reklama lite för grabbarna.
Stefan skickade över en låt idag och jag blidde lite fashinerad måste jag erkänna. lät bra och texten passade ju ;)
Bra gjort grabbs!



Städning har pågått i mitt hem de senaste timmarna. Det kan tydligen bli smutsigt rätt fort!?
Jaja, nu e de fiiint igen!

Pappa, Andree och Gunilla kommer över ikväll och firar Jossan lite. Hon fyller 7 ju år idag lilltösen :)
Snart blir det med andra ord storbakning! Eller nej, en mindre om jag ska vara ärlig. Har ju haft ett antal kalas den senaste tiden men chokladbollar, fruktsallad och glass ska det iallafall bjudas på.

Trevlig Tisdag alla alla!


Kommentarer
Postat av: sis

grattis lill-jossan :D

2009-09-01 @ 16:24:46
Postat av: sis

men haha, fint! :)

2009-09-01 @ 16:27:09
Postat av: Mickan

jag vill me dricka te med dig..=) Vet du vart jag flyttat då? parhuset mittemot huset ni o anders bodde i. S Slutade där ni började..S Allt bra med maggen?

2009-09-01 @ 21:05:30
URL: http://mickanmickans.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0