090916



Tack sis :P LOVE LOVE!

Just nu är klockan i princip mitt på dagen! Jag och lilleman har slängt i oss en varsin tallrik gröt med äppelmos och kanel som jag förvisso missbrukar varje dag! *Gottis!
 Lilleman 
hade vaknat före mig i morse och fått för sig att fixa lite frukost själv så jag fick sova *Älskling!
Men hade senare kommit fram till att det var en polisbil som kört för vårt hus (som ligger i urskogen) med släpkärra och sedan stormat in i vårat hus.
Det hela resulterade i att det inte blidde någon frukost till sig själv utan en liten rädd, nyvaken, kall och så underbart go´son bredvid mig under täcket i sängen!!

  Finns så många fina stunder som borde svetsas fast i minnet..


Satt och friskade upp mitt minne igår och läste igenom min systers http://snowfell.blogg.se blogg igår från den tid då jag träffade babe.
Hela min kropp fylldes med värme när jag fick återuppleva alla de små detaljer igen! Jag minns den tiden som så sjukt underbar! Vi dansade på små moln både babe och jag och allt, allt var så skrämmande bra!
Inte för att det på några som helst sätt är dåligt nu men det riktigt pirrar i kroppen när man tänker tillbaka.

Grattis till alla nykära säger jag!!


Nej, dags för att friska upp minnena lite va?!






 









Mina allra käraste

Tyra

Jerry
Josefin

Andreas

Sandra

Pappa

Bison

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: sis

snuttan! <3

haha, ni skrämde till och med mig med er starka kärlek!

2009-09-16 @ 14:22:13
URL: http://snowfell.blogg.se/
Postat av: sis

åh älskar videon, han är snygg!

2009-09-16 @ 16:43:39

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0