090911

Följ min blogg med bloglovin






Idag är det typ 8  år sedan world trade center kraschade!! (Var tog dom åren vägen?)
Några minuter att tänka på dom drabbade till Bruces paradise som om jag inte minns helt fel är till filmen efter olyckan?!





Det är även min och min fantastiska sambos ettårsdag idag! Ett år sedan vi första gången kom på att vi inte längre kunde låta bli att ta på varandra, ett år sedan våra hjärtan tog över våra hjärnors förnuft och ett år sedan vi började älska varandra. Den början bär på en av de bästa fortsättningarna i mittt liv <3
Berättelsen om oss är inveckald men speciell och kommer att finnas med i våra minnen länge!

Imorse
var det inte bara barnen som bestämt sig för att väcka mamma tidigt utan även Babe som ringde precis när jag sov som bäst för att tala om hur mycket han älskar mig! *Härligt
Dags att försöka omvandla sitt dåliga morgon humör till en glad och lika älskande flickvän!!
*Puss på dig!




Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0