Syskonskaran

Tänkte som vanligt bjuda på en låt ur mitt tycke!
Rihannas nya, Russian roulette.
Älskar hennes röst och till hösten kommer denna låt låta ännu bättre!
Något "platt" kanske men bättre för varje gång jag hör den!



Just nu dras mina ögon mot min älsklling och Vintra som så sött sover bredvid varann i soffan
Och mina öran dras mot Myran och Jerry som sitter och målar vid köksbordet!
I bakgrunden skrålar någon gammal vh1 klassiker!

Tänk så skönt man kan ha det en Fredagskväll? Tänk hur många små stunder som vi upplever i våra liv men som så fort glöms bort!
Så många saker som får oss att bli påminnda om vad som är livskvalitét men som tyvärr inte lagras i minnet!

Tur att det finns kameror som kan hjälpa oss på traven!








Mina älskade barn!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilka fina barn du har. =)

2009-10-23 @ 20:32:46
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: unique

Jag smääälter

2009-10-23 @ 22:14:22
URL: http://saratilling.devote.se

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0