Strömsberg!

Just nu så finns det som alla "Tierpare" vet, massa griskultingar och andra nassar i Strömsberg!
Dom är så sjuuuukt söta måste jag säga!
Det är något speciellt med  grisar!! LOVE THEM!


Åh, vi bor ju så att vi måste passera dom varje gång vi ska till Tierp vilket är typ 1 gång om dagen..

Så här brukar det låta i bilen:
Jag (med tårar i ögenen);  Åhhhhh, titta alla söta grisar
Barnen; Jaha, och?! Vi har liksom sett dom en miljard gånger!
Jag (med massa tårar i ögonen); SÖÖÖÖÖÖÖTA
Barnen; Mamma, dom ska snart bli mat!
Jag tänker; Jäkla hormoner!! Och torkar mig under ögonen
Grow up liksom!!



 


Kommentarer
Postat av: NAISY- Anna i Landet Upp och Ner

Haha, ja det där med hormonerna alltså...;)

2009-10-11 @ 21:20:53
URL: http://naisy.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0