Semester

Ska det ju kallas!?
Men jösses så trött jag är.. Kan det bero på Lappluften eller vårat lilla barn som tydligen inte alls får plats i min mage längre!? Har aldrig vart med om maken till livlig bebbe!! Allt man lästom att barnet nu inte skall få plats att röra sig speciellt mycket mindre, stämmer inte, inte, inte på våran!
 Har så ont nu och ingen ork kvar i kroppen! Ljuger inte om bebis rör sig 20 timmar av 24!!
Meeeen, hon kanske lugnar ner sig?!

Nu befinner vi oss somsagt i det vackra Dorotea och Lappland! Har haft det mysigt, lugnt och skönt hittills (bortsett från galningen i magen) Precis som det var meningen att vi skulle!
Imorgon ska vi göra en tripp till underbara Borgafjäll! Det gårinte att låta bli att besöka fjäll när man är här!

Ta en titt vettja! http://borgafjallen.se

Har precis klivit ur badkaret! GUD, vad jag saknar ett badkar hemma!! Men man kan väll inte få allt?!
 Till något annat så är det idag exakt en månad kvar till bf! Men planer finns verkligen på att springa igång det hela tidiagre vilket inte alls bör bli något problem för mig som enbart bör vila för att inte sätta igång något ännu!!
Men det återstå att se!!

Nej hörrni!
Dags för mig att inta soffan och umgås med Lapparna och babe!
Kramar från Norr!


Kommentarer
Postat av: sis

åh så fint det är där uppe! njut ordentligt nu,

klart bebis sparkar, hon blir ju en riktig fotbollsspelare :D



puss <3

2009-10-04 @ 13:21:06
URL: http://snowfell.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhhh. Ha de BÄST

2009-10-04 @ 19:19:01
Postat av: Emelie

Va härligt att få komma bort lite.

Har de snöat nå där uppe än? =)



Våran dotter hon växer hon. Jag bara njuter av varje sekund. Är en riktigt stolt mamma. =)

Kram på dej

2009-10-04 @ 21:05:55
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0