Levande - Javissst!

Japp, Bebis lever än. Trodde ett tag igår att "hon" dött (helt allvarligt) efter att ha varit stilla någon timme på kvällen.

Låg i sängen och tyckte att magen liksom inte fanns.
Började genast ruska runt hela bebis men utan resultat.
Menee, jag fick snart starka bevis! She´s still alive! *Jodå!
Men allvarligt talat!? Hur paranoid får man bli?
Kroppen borde vid det här laget veta att jag dessutom har massa hormoner som man inte bör beblanda med orolighet!


Okej.. Över till verkligheten!
Jag ska snart ladda upp kroppen med en stor skål fiberhevregrynsgröt med MIN äppelkompott, kanel och mjölk! Som alla andra frukostar består av ioförsig meeen We like it, me and baby..
Sen ska vi inte nämna att jag får lite mindre ångest om jag återminstone äter en nyttig måltid om dagen!
 Jag ska även möta upp Myran och Tildan för en tur bland stånd!
Markand såklart! Kul, kul..'

 Ska göra som M skulle sagt! Handla massa saker jag inte behöver för pengar jag egentligen inte har! Men man ska väl göra saker man är bra på emallanåt??


Va gör ni då??

Ha en skit bra dag!'
  Kramar


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ska också dit en sväng. Ses hoppas jag! Kramis

2009-10-08 @ 10:56:29

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0