Jaha

Var så inställd på en långpromenad i det härliga (läs hemska) vädret!
Skulle bli en liten premiär tur med vagnen men bästa syster är sjuk, stackars henne. Hon fick influensan av vaccinet skulle man kunna säga?! 
 Jaja, låter mina åsikter vara osagda så slipper vi (läs jag) ehhh, (Emelie) bad comments!


Nu måste jag iallafall till Tierp eftersom lilleman bara får gå på dagis till kl 12 idag då hans 15 timmars godkända tid är avklarad denna vecka!
 Så jag ringde skruttans farmor och bad om lite sällskap hos henne och gissa vad?!
She made it, Nybakta bullar!   Räkna med oss liksom!


Men det blir kanske en promenad ändå!? Om M har tid efter bullkalaset?!
Om inte annat blir det så imorgon då syster måste vara människa igen så vi kan gå och shoppa loss lite grann!
Behöver fylla upp garderoben en liten smula. Får bli en liten smula då jag är totalt ovetande om när pengarna från försäkringskassan trillar in! Och det kan ju bli i December år 2019..
Näe, Positiva tankar!
 Det är något man förövrigt måste ha nu annars blir det hormonkrock och gråtkalas! Vilket jag absolut inte vill idag eftersom jag faktiskt tagit mig tid och petat på mig lite make up!


 Byta lite ämne??..
Ikväll ska skönheterna bli odjur! Myran och Jossan ska på Halloweenparty! Och ska sminkas och maskeras!
Köpte en helsöt röd peruk med horn på till Myran!
Blir nog ett sött odjur om jag tänker efter!?


Nej hörrni. Nu är det dags att rota igenom garderoben!
Ha det toppen!
Kramar 

 

 



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur går de med lilltjejen?

Hoppas allt e bra! Kram

2009-10-22 @ 16:56:37
Postat av: Irony by Linn

SV: Absolut! Det hör till att vara svensk och blek på vintern!



Ha en bra kväll! =))

2009-10-22 @ 17:29:00
URL: http://linnedins.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0