Hon växer ju!

Våran lilla minibebis växer så att det knakar :)
Nu så här 13 dagar efter födelsen har hon gått upp ca ett halvt kilo :o *Bra där älskling!
Hon väger nu alltså över 3 kg..

Min dag har varit kanon!
T och J har varit små änglar hela dagen!
Efter bvc besöket tog hela familjen låååång promenad och uträttade samtidigt några ärenden i Tierp och vet ni?
Vintra fick äntligen sin första nalle av oss!
Hade ju letat lääänge efter en riktig mysnalle! *Found it!

Så här lite senare på dagen och en lite tröttare mamma senare så har jag åter igen fått bjuda på min humor!
Oj, vem var den stackars lidande lyssnaren, undrar ni?
Jo, babe såklart!

Vi diskuterade golf!  (varför vi nu gjorde de av alla världens samtalsämnen?? VARFÖR??)
Hur som helst!

Jag: vet du att det finns 2 sorters golfbilar?
Babe: sa inget men såg ut som ett frågetäcken!
Jag: kunde inte prata för att jag skrattade så mycket!
Babe: Tittade lite extra konstigt på mig och försökte byta samtalsämne.
Jag: försökte samla mig och sa; Jo, det finns bilen golf och golfbilar som man har på golfbanan!
Babe: började nog bli en smula rädd men sa; du är rolig du!
Jag: Höll med och torkade tårarana!

Sköt om er! <3


Kommentarer
Postat av: unique

Hahaha... Det där kallar jag humor. My cup of tea

2009-10-27 @ 20:05:24
URL: http://saratilling.devote.se

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0