Go natt

Borde jag sagt för länge sedan. Det gjorde jag ju ioförsig men sitter likförbannat här igen!! *Hmm.

 Slog på en film (läs startade) runt kl 21 eftersom jag var så sjuuukt trött. Där låg jag alltså och halvsov i ca 2 timmar men något hände!? Eftersom jag sitter här menar jag!!

Är väl ioförsig en hel del som försigår i mitt huvud just nu så när Emelie vill sova är det inte alls lika säkert att hjärnan vill det! Som faktiskt existerar, JA! Belive it or not!

Kom iallafall fram till att det verkligen börjar dra ihop sig för lillen att komma ut! 
 Dels för att jag idag var hos barnmorskan som konstaterade att lillen nu fixerat huvudet för utgång samt att hon talade om att vi kanske ses vid nästa inbokade tid. Kanske sa hon alltså, Skrav jag det?? *Hjälp
 
Nästa besök är alltså inbokat om 8 dagar...
Ja, om åtta dagar befinner jag mig på 37 veckor och 1 dag och just vid den dagen av graviditeterna föddes båda mina äldre barn! Shit vad gammal jag börjar bli..
Hur som helst är bb väskan packad och allt är i princip ordning och kalrt till lillen kommer hem....... Förutom JAG!
 Det börjar bli spännande nu verkligen!!

Nu ska jag och den än så länge boende i magen krypa ner bredvid kärlek i sängen..

Hörs!!

 


Kommentarer
Postat av: sis

men åh, jag är också nervös!

haha. men mest förväntansfull :)

<3

2009-10-07 @ 09:18:05
URL: http://snowfell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lillgumman, allt kommer gå som smort! Du är en klippa gällande förlossningar och allt där till!! Puss

2009-10-07 @ 11:41:57

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0