Glädje/Rädsla

Vaknade åter igen till en dag då värken var det första min hjärna reagerade på. Det var värken som fick mig att slå upp ögonen och det var värken som fanns med i mina drömmar precis innan dom skulle avbrytas.
Värken känns mer och mer tydlig för varje dag! Även om den ökat sin hastighet i utveckling en aning de senaste dagarna.
Värken
jag har känns molande och som en som en smärtsam mensvärk.
Men vet ni. Värken får måg glad! Den ger mig någon underlig lugnande och betydelsefull känsla av att bebis börjar förbereda sig på att komma till världen! Det har nu legat och bildats till en människa precis den tid den behövt!
NU, väntar vi bara på tillfället då du vill komma ut.
NU, väntar vi på att få möta dig, krama om dig och ta hand om dig resten av våra liv!


Mina känslor runt den kommande tiden är så blanade!
Såklart jag är glad, över lycklig, att du snart ska komma ut men mitt hjärta slår snabba slag så fort tankarna slår mig.
Glädje, hoppfullhet, nervositet, rädsla och en enorm längtan!


Glädje/Rädsla....

 


Kommentarer
Postat av: En mamma

Alltid är längtan efter sitt barn något speciellt! Fin blogg du har Emelie

2009-10-13 @ 14:18:09
Postat av: Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]

Spännande värre! :) Hoppas ni får träffa er lilla skatt snart! kram

2009-10-14 @ 00:17:23
URL: http://saos.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0