Bensin POWER!

Älskling eldar ute igen!

och hur vet jag det då?
Jo, därför att jag hoppar till av en stor explosion varje gång han tänder den!
Han har då överöst bensin på riset och kastat in en tändsticka! (Börjar nästan tro att det finns en liten pyroman i honom

Varför tänder han den varje dag undrar ni!?
Jo, det undrar jag med men antar att det är för blött och slocknar var gång!Trots bensin power! och just därför. Babe behöver diesel att tända med!



Eftersom jag nu blivit van att skriva vad det blir för middag hemma hos Spångberg, Karlssons så kan jag meddela att det idag blir
Torsk med pestotäcke och potatis
Och till efterrätt, chokladpudding som Myran faktiskt valt!

Hungrig?
Japp

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför inte tändvätska??

2009-10-25 @ 18:51:27
Postat av: EVA <3 America

Hej, hittade in hit från Stinalee. Måste bara säga att jag gillar verkligen din blogg, så himla varm :) Och många bra tips som totalt väcker ha-begär!

2009-11-01 @ 06:00:00
URL: http://eelvelin.blogg.se/usa

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0