Älskling



Fin va?
Vintras nya :)

Jaha. Vad har vi gjort idag rå? Har varit lite trist för er förstår jag att inte haft någon "superblogg" att läsa?!
Skämt å sido hörrni!

Nej men, handen på hjärtat!
Vi låg lääänge i sängen i morse! Vintra sussade mellan kl 6:30 och 12 sista svängen!
Så efter "morgonfixet" packade vi in oss i bilen och drog till Uppsala!
Kunde dock inte bli så mycket shopping som jag hade hoppats på eftersom man så här i början bara fick utbetalt för 13 dagar av försäkringskassan!
Jahapp. tänkte jag! Har väl planerat slarvigt igen?! Nämen helt seriöst? Jag fick beviljat min havandeskapsleedighet och 23 dagar (precis som jag sökte för) meeeen, dom tycker väl att de räcker med 13 dagar för tillfället ?!?
Jag som tänkt betalat räkningar denna månad :O Men det är ju tanken som räknas?? TROR DOM! Jaja, jag har lärt mig att det inte hjälper om man arg!
Vi får helt enkelt virka blöjor till bebis och livnära oss på snabbmakaroner och bark denna månad!

Hur som haver så hittade vi denna vackra älskling body + en randig annan :)
Samt ett skärp och lite hårprylar till Myran <3

Efter stadspromenaden beslöt vi oss för att hälsa på min farfar som man inte träffar allt för ofta! Tyvärr!
Ååå vet ni? Jag kan se så mycket av pappa i honom! Dels för att att pappa är en exakt kopia av honom utseendemässigt och dels för den värme farfar utstrålar! Man vill nästan krypa upp i hans famn när han närvarar!
Sidor som jag ärligt talat inte sett hos honom förut! * Men så häääärligt!

Nu ska jag lyfta upp bebis ur sin fars knä som har händerna fulla med tvspelsdosor!
Ja vad säger man??
Datamamma o tvspelspappa?? Stackars barn!

Pöss möss

Kommentarer
Postat av: unique

Åh, var hittade du den? Är det Lundmyrs?

2009-10-29 @ 11:10:52
URL: http://saratilling.devote.se

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0