WOHO :P



Love it, need it, get it!!


Poppar loss hemma hos mig nu!
Deppar dock en liten smula eftersom jag dansar runt i min ensamhet utan minsta droppe alkohol i kroppen :)

Jaja.

Har idag stressat runt lite här o var..
Vakna runt nio. Tog med Vintra till Madde och sötRobin! <3 myys
Efter det var det Tierp runt som stod på schemat!
* Plocka upp dagis barn
* Plocka upp skolbarn
* Plocka upp ett annat skolbarn
* Köra illa kvickt hem eftersom syster skule hälsa på!
- Kärlek hittills!

Hemma väntar dock lite annat otrevligt helvete som kattkiss i soffan! Horkatt!!
Jaha, så hon åkte ut med öronen före och sedan ringde någon skollady och talade om att jag måste söka taxiskjuts till barnen!!??
What? Var ju därför vi bytte skola! Eller delvis. Dom får ju även gå i samma!

Men allt kan ju inte gå bra jämt! Smile :P

Puss sålänge

Kommentarer
Postat av: Marita Ågren

Hej!

Tack för musiktipset, Lady Gaga med bad romance, den låten var ju kanon :)



// Marita

2009-11-20 @ 17:28:49

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0