Vinter!

Har snöat hela dagen hos oss! Tråkigt snöväder dock för de är grått o blött! Bad combination!

Jag haver fixat lite presents till farsorna idag!
Dvs pappa och babe.
Det var nämligen mening att juag skulle umgåtts med sis idag men jag hann bara plocka upp henne på jobbet så ringde dom från J:s skola! Mag ont! Bajs, tänkte jag och drog med sis till "affärn" (kan inte skriva vilken för då hajar farsorna vad jag köpt!) Och sen hämtade jag barnen!

Nu är vi hemma! Trött som vanligt ligger jag i soffan under täcket och kollar på Myran som  lirar xboxmen kommer snart får kliva upp ur värmen eftersom prinsessan börjar knorra i bilbarnstolen!


Ha det bra i de gråa!
Kramar

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra torsdag? / fröken bitterfitta

2009-11-05 @ 16:08:45
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0