Veckans blogg :)

Rösta på mig hos http://decevven.blogg.se/2009/november/rosta-pa-veckans-blogg.html#comment
Det är väl jag minst sagt värd?? :)
Ja, ni får kopiera adressen.. Har inte fått till det där med dirketlänk i inläggen. Jag & bloggkonstruktioner med allt var det innebär går liksom inte ihop så att säga!


Handen på hjärtat polers!
Det är klart att ni ska rösta!

Angående mitt tidigare svininlägg så måste kag nog erkänna att det blir vaccination för vår del!
Jo, dags att ni ska hurra nu kanske??
Nej, skämt & sido! Jag har varit sjukt kluven i mina tankebanor kring detta!
Grymt ororlig för biverkningarna faktiskt och speciellt när man som i mitt fall ska amma över vaccinet till en liten!
Men nu blir det av!

Idag är en slappardag.. * Så underbart!
Haft M här, lirat lite xbox och café worldface.. Har ni povat det föresten!? Ett helt meningslöst nördspel som lyckats fått mig totalt beroende :) Säger väl kanske en hel del om mig? ;)




Ha en kanon kväll!
Puss & Kram

Vote, vote <3<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Vaccinet i sig ska inte föras över till bebis via modersmjölken, däremot dina antikroppar som vaccinet ger dig. (och det är ju bara bra!) så det är nog absolut ingen fara ska du se!

2009-11-13 @ 17:50:28
URL: http://littlemiracle.blogg.se/
Postat av: vesna.blogg.se

söt =)

2009-11-13 @ 17:54:52
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Anna

så lite så raring! Jag ska väl åka till syster & hälsa på i deras nya lya nu vad det lider.. Kan vi inte ta å försöka ses då? :)

2009-11-13 @ 19:18:07
URL: http://littlemiracle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Direktlänken hittar man på Permalänk, tyvärr så har den som äger decevven.blogg.se ganska så puckat tagiy bort den... men för att Du ska lägga ut en länk i ditt inlägg så skriver du tex Decevven, sedan markerar du det (så den blir blå) sedan trycker du på iconen som ser ut som en jordglob med något ovalt på... klistra sedan in länken du vill länka till... och tryck ok... publicera, så har du en direktlänk i ditt inlägg

2009-11-14 @ 09:59:13

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0