Tjugoförsta November

 

Japp, det är min dotter!
Förtillfället iklädd sin discoklädsel som hon kallar den!

 

Det är förövrigt en lugn dag idag!
Tjejerna har varit på barnkalas i Tierp så jag passade på att gå en promenad i det för tillfället soliga vädret! Jo, den existerar faktiskt fortfarnade :o Hör o häpna!


Hälsade även på svärmor som med sin nyopererade hand bjöd på fika  :p Hon är duktig hon! Men hon har det trots allt en smula bra också. Nu behöver hon ju nämligen inte städa, diska, laga mat eller tvätta! Eftersom hon är en smula handikappad. Det är numera svärfar som sköter den biten.

Kanske ska bli lite oprerad jag med?? Hmmm ;)

 

Hemma har jag fått besök av far som kom med finaste presenten! Halsband o tillhörande örhängen!

Sötnosen!!

 

Nu är dags att fortsätta kvällen i vanlig ordning med myyys!

Ska bara slappa och se på film! Nya wallander står på vänt!

 

Ha en kul kväll!

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0