Tierp i all ära

Hejsan go´bitar!

Har varit i Tierp idag i vissa ärenden och vem kan då motstå att kika in på moniques? En klädbutik i totalt min smak! Inte jag iallafall.
Kommer somsagt aldrig ut därifrån tomhänt och skulle gärna gå där ifrån med betydligt mycket mer än ett plagg som det resulterade i idag :) Men jag har ju stan som står på vänt så jag har lovat mig själv att hålla lite i slantarna ett tag till :P

Åter till moniques!
Var faktiskt in för att kolla på kläder till babe, då dom nu har 75% rabatt på hela herravdelning! :O Jag vet, helt otroligt! Men inte hade dom några berg av kläder att rota igenom direkt utan mestadels slipsar och shorts!
Men jag låter 75% rean tala för själv. ALLT SKA BORT!
Hur som helst så kom jag därifrån med en klänning idag!



(jag vet att jag inte har några som helst fotografiska egenskaper men endå!)

349 spänn :)
Kanske hur bra som helst?



Så vad vi lärt oss av detta?
Säga vad man vill om TIERP men kläd och- present/inrednings butiker finns det gott om! *Gillar
Och tur är väl det?! <3


Adjöken

Kommentarer
Postat av: Anna

nej du emelie, inte fan finns det GOTT om klädaffärer, men MODERIKTIGA kläder i heller?? (dock var det nget fel på just DEN klänningen!!) Men den där inredningsbutiken, DEN gillade jag skarpt. skulle kunna ta ALLT i den.. Men dyrt som faen ju!!

2009-11-26 @ 16:33:17
URL: http://littlemiracle.blogg.se/
Postat av: sis

åå, den som jag ville ha :c :c



hoppas du använder den VÄL! :b

2009-11-26 @ 18:18:34
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0