Tålamod?

- Inte min grej. Åtminstone när det gäller julpynt!
Jag vet att ett går fort. Otroligt fort faktiskt. Behöver egentligen inte alls rusa in på julen men så fort adventstakar och julgardinerna börjar synas i media och skyltfönster så blir jag nostalgisk! Om nu det är rätt ord att använda?
Jag blir iallafall grymt sugen på att kila hem och rota fram alla julprylar. Blir lika sugen att sätta mig vid datorn och surfa in på jotex som jag tycker har mossor med fina julgardiner. Julrelaterade saker överhuvudtaget.
Men år fick det bli endast dukar som jag beställde där ifrån :)



Så här ser det ut i vårat kök just nu.
Sorry för lampan mitt i vägen :P
Den hänger ju inte på lämpligaste plats. * I know!

Men hela köket ska ju göras om inom kort så lampan får hänga kvar ett tag till!

God jul?! :o)

Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0